Aprílový jarno-ZIMNÝ tramp
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 52 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

Skratka do Poproča

Uverejnené 10. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... dorazila do útulne. Pelech Špekuloval som, kam si dám hamaku. Vo vnútri útulne bolo príjemne. Bolo kde sadnúť, bol tu stôl, stoličky, okno, cez ktoré som videl von. Žiaľ neboli tu žiadne skoby na zavesenie ...

Vlčou stopou

Uverejnené 09. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... bolo omnoho menej snehu. Pramenisko obložené kameňmi a zapichnutá klasická kovová vodovodná rúrka s výdatnosťou okolo jedného litra za 10 sekúnd. Výdatnosť dostačujúca. Sadol som si na batoh a vychutnával ...

Na Márovky so Stanom

Uverejnené 07. marec 2021. Publikované v Slanské vrchy

... som v Skároši o pol piatej ráno a chystali sme sa na pochod. V dedine sme ešte čelovky nepotrebovali, ale mal som ju po ruke, či vlastne po vrecku.    Pri brode potoka Márovka som už čelovku nasadil ...

Cez Vlašskú lúku

Uverejnené 14. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... alebo akumulátorom. Ja som ich cítil v svaloch.    Zišiel som do stredu dediny, miestami som sa musel vyhýbať autám, ktoré brečku z topiaceho sa snehu rozstrekovali všade okolo. Prológ Chcel som ...

V zasneženej krajine

Uverejnené 13. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... brodil som sa snehom. Nakoniec som to vzdal aj ja. Nasadil som si snežnice a šlo sa mi o niečo ľahšie. Všade bol premrznutý jemný prašan, ktorý ani nekládol veľký odpor. Napriek tomu, bola chôdza po snehu ...

Mierny výstup na hrebeň

Uverejnené 12. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... vyrážal na mrazivý víkend v Slanských vrchoch.    Dolinou Židovského potoka Tramp v zime má svoje výhody, nemusím sa strať o vodu. Snehu je všade dosť a aj bolo! Napriek tomu som vláčil vodu a čaj ...

Novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 01. január 2021. Publikované v Volovské vrchy

... štôlni. Zaujímavý je objav sady náradia stredovekého baníka, ktorý bol nájdený neďaleko. Celú sadu je možné vidieť vystavenú v Mestskej knižnici v pamätnej izbe Nižného Medzeva. Veľmi pekný náučný chodník, ...

Klesanie, klesanie a znova len klesanie

Uverejnené 11. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... preto som si doprial poriadne, sýte raňajky. Hemendex a aj spišské párky. A pollitrovú dávku teplého ovocného čaju.    Vrátil som sa na izbu, kde sa už väčšina osadenstva pozobúdzala. Vonku sa poriadne ...

Malý a Veľký Rozsutec

Uverejnené 09. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... najmä s tou bagážou, ktorú som mal naloženú na ramenách. Potešenie som mal z krásnych výhľadov na Bielu dolinu s rovnomennou osadou a náprotivný bočný hrebeň.    Počasie bolo polooblačné, slnko sa ...

Útulňa Drina, chata Čergov a dobrí ľudia

Uverejnené 30. august 2020. Publikované v Čergov

... hodinu. Chcel som byť na Drine, čo najskôr. Od chaty Encián som odchádzal o 06:21 h. na Drinu som došiel o 07:05 h. Útulňa Drina Búda, ktorá najprv slúžila na uskladnenie náradia pri výsadbe lesa ...

Žobrák

Uverejnené 29. august 2020. Publikované v Čergov

... plechovky piva. Veľmi ma to potešilo. Prisadol som si k nemu na verandu a rozprávali sme sa. Pripravoval mäso z barana na guláš, akurát dočistil cesnak a púšťal sa do mäsa. Dozvedel som sa čo-to o ...

Hrebeňom Čergova

Uverejnené 28. august 2020. Publikované v Čergov

...  Sadli si na lavičku, a rozprávali a rozprávali. Oni odpočívali, zajedli a rozprávali. Mňa len zdržiavali a zdržiaval. Ono to je tak, keby rozprávali nezaujato, tak by mi prípravy na odchod šli od ruky. ...

Čergov, Sokolova skala

Uverejnené 27. august 2020. Publikované v Čergov

... Nabral som vodu. Raz. Čistú. Potom sa voda zamútila. Nevadí, počkám kým sa nečistoty usadia. Čakal som a čakal. Nabral som ďalšie dva deci, ale už trocha mútnejšej vody. Znova som len čakal a čakal. Voda ...

Klesania v daždi

Uverejnené 17. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

...  Tu som narazil na Lesnícky náučný chodník Zámutovská kolejka, kde bola osadená aj informačná tabuľa. Spodnú časť tohto náučného chodníka som čiastočne prešiel, keď som bol prvýkrát v Zámutove. Baračok ...

Pohodovým chodníčkom

Uverejnené 16. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... vysoká vlhkosť, ktorá bola všadeprítomná po včerajšom daždi. Obed na Obracanej studni Šimonku som obišiel a vyšiel som na Obracanej studni. Tu som si už dal dole batoh. Vybral som si vhodný padnutý ...

Partizánskym chodníčkom

Uverejnené 15. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... teplomeru, ktorý bol osadený na prístrešku som zistil, že je 17° Celzia. Popŕchavalo. Na sebe som mal krátke nohavice. Vrch som si musel prezliecť a obliekol som si aj teplú mikinu. Keď som len tak posedával, ...

Cestami necestami na Javornícku poľanu

...       Okraj cesty som aj videl, aspoň som tušil, že ten okraj, tam hore asi bude kraj cesty. Tak som sa k nemu blížil. Všade v lese skaly, menšia aj väčšie, niektoré pevné, iné kymácajúce sa. Chytil ...

K sútoku Hornádu a Torysy

Uverejnené 08. august 2020. Publikované v Cyklistika

... Zastavím sa v Rozhanovciach a popozerám, kto nevie bezo mňa žiť . Zastavil som sa v parčíku pri pamätníku Bitky pri Rozhanovciach. Ešte, že ten pamätník bol vyšší, aby mohol vrhať tieň. Sadol som ...

Cesta hore, dole, hore a zasa dole

Uverejnené 10. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... Obchádzal som teda Oblík po jeho južnej strane. Našťastie stúpanie už nebolo také strmé.    Všade samé veľké skaly, samostatne stojace balvany obrastené machom. Padnuté stromy, hnijúce kmene, kde našli ...

Na pivo okolo Praporca

Uverejnené 08. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... Bodaj by viacerí zamilovaní muži osádzali také lavičky v prírode aj pre svoje milované žienky. Skaly, balvany a posed K Obracanej studni vedie zelená turistická značka. Šiel som po nej už niekoľkokrát, ...