Aprílový jarno-ZIMNÝ tramp
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 46 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

Skratka do Poproča

Uverejnené 10. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... Tentoraz som mal Chili con carne. Sadol som si pred útulňu, kde svietilo slnko a pomaly som si vychutnával uvarené jedlo. Znova na hrebeň s presileným kolenom Poriadne som pozametal celú útulňu, odpadky ...

Vlčou stopou

Uverejnené 09. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... som si vodu. Kým som sa terigal hore stráňou, tak mi bolo teplo a aj slnko svietilo celkom statočne. Teraz už bolo väčšinou polooblačno a aj vietor bol o niečo silnejší. A ani tá studená voda, ktorú som ...

Na Márovky so Stanom

Uverejnené 07. marec 2021. Publikované v Slanské vrchy

... sme pokračovali ďalej. Medzi stromami, v lese to nebolo až také hrozné. Vietor nefúkal a teplota o 07.00 h. bola len -5º C a začalo vychádzať slnko. Veľký Milič Prešli sme sedlo pod Veľkým Miličom ...

Cez Vlašskú lúku

Uverejnené 14. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... dostatočne pevná, aby ma uniesla so snežnicami aj s batohom na chrbte. Prišla chumelica, začalo husto snežiť. Slnko sa skrývalo za ťažkými mrakmi, ktoré boli plné tancujúcich snehových vločiek. Pekné stromy ...

V zasneženej krajine

Uverejnené 13. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... jednému záberu sa oplatilo prísť do tej mrazivej zimy. Slnko už bolo trochu nad kopcami, zlatistými lúčmi zafarbilo primrznutý sneh, ktorý sa ligotal ako koberec s vysypanými diamantmi. Patálie s hamakou ...

Mierny výstup na hrebeň

Uverejnené 12. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... no s palicami v ruke som to ustál.      Výstup na Veľkú Márovku Stúpal som hore. Mierne, ale stále. Slnko sa pomaly skláňalo k obzoru. Ešte jedna zákruta a už by som sa mal blížiť k Veľkej Márovke. ...

Novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 01. január 2021. Publikované v Volovské vrchy

... už aj slnko malo lepšiu náladu. Zasnežené krajina sa ligotala v lúčoch slnka. Konáre ihličnatých stromov ovísali pod ťarchou nového snehu. Kloptaň Už som počul hlasy. Asi na Kloptani nebudem sám. Vyšiel ...

Malý a Veľký Rozsutec

Uverejnené 09. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... taká pohodová. Do kopca, ale nedalo mi veľa námahy, aby som sa tam dostal.    Tu som sa už ocitol nad mrakmi, ktoré zostali v doline. Spoza kopcov čoskoro vyjde slnko, takže budem spokojný. Ale! Vždy ...

Žobrák

Uverejnené 29. august 2020. Publikované v Čergov

... nelomcovalo. Fúkať prestalo až nadránom. Slnečné ráno Spoza východného hrebeňa vykuklo slnko a ja som sa kúpal v jeho ranných lúčoch. Tyčku, z ktorej sa v noci uvoľnila šnúra som už nenašiel. Možno ...

Hrebeňom Čergova

Uverejnené 28. august 2020. Publikované v Čergov

... Slnko už svietilo a pripekalo. Videl som čučoriedky, brusnice, no nezastavoval som sa. Nezbieral som ich.    Vyšiel som na hrebeň pri Lazoch. K hríbiku. Zašil som (schoval) batoh do kríkov. Veď ho ...

Čergov, Sokolova skala

Uverejnené 27. august 2020. Publikované v Čergov

... Šerilo sa veľmi rýchlo, veď už bolo po siedmej večer. Slnko malo zapadnúť o nejakých 20 minút. V tme pod korunami stromov Prudké stúpanie bolo už omnoho miernejšie, ba dokonca začal som aj klesať. ...

Pohodovým chodníčkom

Uverejnené 16. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... od potu. Klobúk na očiach, aby mi slnko až tak nesvietilo do očí. Teplo, pohoda, podriemkával som.      Zaspať som nemohol. Samotná moja poloha na kmeni stromu vylučovala akékoľvek hlbšie zdriemnutie, ...

Cestami necestami na Javornícku poľanu

Uverejnené 15. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... strmé. Slnko pekne hrialo a ja som neľutoval, že vláčim so sebou toľko vody.      Na druhej strane výbežku som pod sebou zbadal asfaltku. Kopec z tejto strany vyzeral omnoho kratší a menej strmý. Zaujímavé ...

K sútoku Hornádu a Torysy

Uverejnené 08. august 2020. Publikované v Cyklistika

... dedine. Nakoniec som si zásoby doplnil… Kde? To až na konci príbehu. Odpočinul som si a z fľaše som vypil už asi ¼. Slnko už pieklo, potil som sa, ale vetrík počas jazdy ma dostatočne chladil. V Košických ...

Cesta hore, dole, hore a zasa dole

Uverejnené 10. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... zemi. Prameň Pod Hrbom Slnko svietilo o106 a na asfaltke sa to nedalo necítiť. Pozrel som si prameň, ktorý je v doline potoka. Bola v ňom voda, no napriek tomu som si povedal, že pôjdem k prameňu, ...

Noc pod tajomným Oblíkom

Uverejnené 09. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... okolo nej pobehuje malý, biely havkáč.    Maja (volajme ju takto) sa pomaly priblížila a začali sme konverzovať. Určite bude na tom niečo pravdy, že okolie človeka silno ovplyvňuje. Zapadajúce slnko, ...

Sninský kameň a južný hrebeň Vihorlatu

Uverejnené 23. marec 2020. Publikované v Vihorlat

... už boli rozložení dvaja chlapčiskovia, ktorí robili časozberné video. Trocha som si robil srandu, či im prejdem pred objektívom . O 05:21 h. sa na východe trocha viac rozvidnelo a slnko sa pomaly, ale ...

Za Šípkovou Ruženkou na hrad Vinné

Uverejnené 29. august 2019. Publikované v Vihorlat

... ktoré vedie z Trnavy pri Laborci na hrad Vinné a ďalej k Medvedej hore. Južná stráň, slnko začalo intenzívnejšie naberať na sile. Zatiaľ mi to nevadilo, lebo som bol pod korunami stromov. To sa však malo ...

Kujavy a Lízaný kameň

Uverejnené 06. júl 2019. Publikované v Slanské vrchy

... že tam  (na Lúke pod Oblíkom) sa naobedujem.    Dorazil som na Lúku pod Oblíkom, zložil som sa na slnkom zaliatej lavici. Rozložil som sa a začal som si chystať obed. Vyzul som sa a veci, ktoré som ...

Vartáši (Moai)

Uverejnené 02. jún 2019. Publikované v Slanské vrchy

Vartáši (Moai) Ráno, veľmi skoro ráno ma zobudil zvuk budíka. Sám by som sa tak skoro asi nezobudil. Vyšiel som spod celty a… Predchádzajúce časti: V Temnom lese Lúka pod Oblíkom Príkre zrázy ...